Tuesday, April 20, 2010

0.o i have no idea wat on earth am i thinkin...

不管怎么大声喊我爱你,你都听不到。
你究竟要离我这么远到什么时候。
我不知要如何表现。
向我靠近吧,哪怕只有一步。
这样,我似乎才能找到些爱你的信心。
你现在这样,我没办法坚持下去。。。。。。
~~
为什么你重是嘴里说道如何地恨死我了,到却还处处关心我。你心里到底在想些什么?你的一举一动让人好矛盾哦。。。
~~
这世上没有人值得你为她流泪,唯一值得你为他流泪的人,是永远也不会让你掉一滴眼泪的。
~~
我知道要你为了我而离开她是个永远也不可能发生的事情,但我依然还是傻傻地等待奇迹发生的那么一天。。。
~~
喜欢是浅浅的爱,
爱是深深的喜欢。
~~
Time is th best method of healing,when
It's simply all just a dream。
~~
nth much .... dun even feel like posting l0ls. hahax... nvm.... so sianx. keep dozing off in class... haix... dun feel like listening to wat the cher is talkin bout , but no choice... later exam fail thn die leh lah.... aiyoyo... stress, super duper stress... so tired... like no energy at all, wonder how ppl can pay attention in class... zzzz.... kk this is a extremely short post.. cas i dunno wat to post about l0ls. kk nth else.. buaiis~! =]
a.q.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home