Friday, January 14, 2011

喜欢还是不舍得?

Feeling much more relieve, finally being able to sort things out , setting things right, like we should long ago. Coming to realize that those things i worry about in the past are all unnecessary worries and doubts. This once, i chose to trust you, hopefully, i will not be disappointed again...

以前我一直担心,或许,我一直以来都误会了我对他的感情,或许,我对他的感情,就只不过是像对个哥哥一般的依赖和不舍,而并不是真正的喜欢。。。但如今我已确定,我对他的感情并不是依赖,不舍或喜欢,而是超过了一般的喜欢,是真正的爱。希望我们的爱情会长久


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home